Dünya’da ve ülkemizde hızla gelişen ve değişen koşullar arasında en önemli yere sahip olan satış sonrası destek hizmetleri firmaya önemli prestij sağlayan unsurlardan biridir. Bu nedenle müşteri memnuniyeti firmamız için de önemli bir yere sahiptir.
Yaptığımız sözlü ya da yazılı görüşmelerimizi esas aldığımızda müşteri memnuniyetini sağlamanın ilk adımı, müşterimizin isteğinin net olarak anlaşılması ve doğru yönlendirilmesidir.
İlk dokunuşta, müşterimize firmamızda sorununu çözebilecek profesyonel kişilerle çalıştığını farkettirmek temel unsurdur.
Tabii bu ilk aşamayı geçmemiz bizim için her ne kadar olumlu ve iyi bir başlangıç olsa da devamında sağlayacağımız satış sonrası hizmet kalitesi de aynı derecede önem taşımaktadır. Alınan hizmet ya da ürünlerin müşterimizi aldatıcı ve yanıltıcı sözler kullanmadan tanıtılması da güven olgusunun bir parçasıdır.
Biliyoruz ki müşterilerimize en uygun çözümü sağlamak ve bu çözümün nasıl algılandığı firmamızın ne denli performans sergilediğinin bir göstergesidir.
Doğru ve net çözüm hızı da müşteri memnuniyet kalitesine etkendir. Verilen hizmet, hızı bakımından ele alındığında, sürecin uzun sürmesi durumunda geribildirim sağlamayı hedefleyen bir anlayışla çalışmaktayız. Bu şekilde çalışarak da sağlamış olduğumuz müşteri memnuniyetini ve güvenini arttırmış olduğumuza inanıyoruz.
Tüm bu işlemler aslında, gösterilmiş olan performansın işletmeye ne kadar yarar getireceğinin farkındayız ki buna en iyi örnek de şirketimizin vazgeçilmez değerlerinden biri olan ağızdan ağıza yapılan reklamdır. Yani müşterilerimizin eksiksiz ve dürüst hizmet alması durumunda bunu çevresine aktarmasının da firmamız için önemli ve etkin bir reklam aracı olduguna inanmaktayız .
Dünya da bulunan birçok şeyin hızla değişmesi , beklentilerin yükselmesi ve ihtiyaçların da artması nedeniyle firmamız da bu çerçevede aynı hızla gelişerek varolan değişime ayak uydurmakta ve mutlu müşteri ilkesi ile yoluna güvenle devam etmektedir